torsdag 6. januar 2011

Klar, ferdig, gå!

Gratulerar, Christine! Du har nettopp fullført årets første treningsøkt. Eg skal ha like god og kanskje enda betre rutine enn den fulgte i fjor. Det er mange andre ting eg skal bli betre til óg. Nokon syns at nyårsfølgjer er unyttig og at ein burde kunne betre noko når som helst på året og det er sant, men det gjer meg motivasjon. Nokon viskar ut alt som er på arka mine.


Dette er mine nyårsfølgjer:

- Skrive meir brev til mennesker eg likar

- Trene oftare, hardare og meir variert

- Ete litt sunnare og mindre søtt

- Gå oftare på besøk når eg er heime

- Bli flink til å teikne ned idéar til klede

- Skrive alle viktige avtalar i almanakken

- Blogge oftare eller helst kvar dag

- Ha med kamera og ta meir situasjonsbilete

- Sove meir, det vil sei; legge meg tidlegare

- Bli enda meir økonomisk enn det eg er

Ønsk meg lykke til!

~Mymlen

3 kommentarer:

  1. Mange fornuftige og gode forsett du har sett deg. Du klarer alt du vil Christine :) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Eg ee så dårlig på nyttårsforsetter og sånt eg. Men burde kanskje hatt noe eg og :P Lykke til hvertfall!

    SvarSlett
  3. Nett so eg skulle foreslått da sjølv!
    Ellers er du berre utrulig til å skriva og illustrera, rett og slett kjekt å følga med!

    SvarSlett