mandag 10. januar 2011

Fot og kjole

Eg skal starte med å klage over kor inkompetent system diverse sjukehus har. Kven har vel ikkje høyrt "me kontaktar deg i slutten av veka" eller "du vil få ein time tilsendt i posten om nokre dagar" eller nokre månadar! Eigentleg er eg ganske nøgd med dei eg har snakka med her i Stavanger, men det er snart ein månad sidan eg skulle få vite noko meir om ankel-inngrepet mitt. Det blir hvertfall ikkje før USA turen, då må dei tru om igjen.


Det er forresten lenge sidan eg har vist noko sjølvlaga, difor gjer eg det no. Denne kjolen laga eg før juleferien med den hensikt å bruke den på nyårsafta. "Skjelettet" er av partysateng i cobolt, som stivar kjolen opp medan stoffet utanpå er lett microsateng, også i cobolt. Langs kantane har eg sydd eit svart paljettband.


Då eg var i Danmark fant eg til mi store begeistring desse skoa som passa perfekt til kjolen. Happy and joy. Dei kosta meg 600 kroner av julepengane, alt for skjønnheten. Tydligvis. På den einaste butikken med klede som ikkje berre var passande for folk i alderen 60 ++ fant eg ein liknande jakke på juletilbud! Juletilbud..? Den var ny.


Mest synleg blir dette outfit'en til Oscar-night her på solborg. Har fått det for meg at det er lov med glitter og glam på Oscar.

~Mymlen

3 kommentarer:

  1. Vi er svakest i klassen når det gjelder praktisk/fornuftige 'system' i det offentlige Norge. Har mye å lære av f.eks Ghana eller nesten hvilket som helst land.---
    Bare gi dem beskjed om når du blir utenlands,
    i forveien. (da blir 'system trollet' helt overrumplet...ha.ha

    SvarSlett